torsdag 29 maj 2014

Laddar uuuupppp varenda cell!


Kära Blogg,
Nu börjar det tajta till sig … det känns i varenda por och cell i mig. Jag är verkligen taggad.

PÅ SÖNDAG OM EN VECKA SMÄLLER DET!!!! 

Woooaaahh!

Har funderat mycket på det här med vad man ska fylla på cellerna med. Kolhydratsladdning har jag ju förstått är en mycket bra grej. Så därför har jag kört en del öluppladdning. Gillar verkligen öl så den delen av uppladdningen känns MYCKET bra underbyggd och effektiv. Blev medlem i en helt fantastisk Facebookgrupp som heter Cyköl-turer. Helt fantastiskt. Här är ett exempel på den gruppens fantastiska pepp, tack Cykelöl-grabbar.

Nu ska jag redeema mig och recovrera. Guz har fortfarande problem med att langa rätt flaska och fatta grejjen med rekovrerandet. Vi toktränar så mycket det går kan jag säga.

Flyg högt i helgen!
Karpe Fu**n Diem på er!
Eder da Kiiiingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar