måndag 2 juni 2014

Kingen i kändispressen!


Kära blogg,

Alla kändisar hamnar ju förr eller senare i oanade spalter i media, så även nu jag!!! I tidningen Bicycling!!! Tack tack Åsa på Bicycling!

Se så fint de skriver om mig:
Så kommer du igång med MTB

Det glädjer mig sannerligen att jag uppnått stjärnstatus och väntar nu ivrigt på att alla VIP-inbjudningar och röda cykelmattor ska rullas ut. Vore ju finfint att få frottera sig med cyklismens all Bindefeldar och Blondinbellor. Hör av dig, JAG KOMMER liksom!!!

Om inte annat så är ju ett mingelparty en oändligt fin källa till kolhydratsuppladdning. Snittar i mängd som bara rinner ned i halsen tillsammans med gratisbärsen.

Och om inte stjärnspäckade partyn nu råkar dyka upp i långa rader så är jag väl ändå ganska nöjd med att få bidra till de erfarenheter och inspiration en sån här gammal elitcyklare som jag har att dela med mig av.

Se så fint de skriver om mig!

Livet leker!
Karpe Fu**kcn Diem Folks!

PS! Du har väl inte missat mina instruktiva och inspirerande filmer? Här är dom!:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar