fredag 21 mars 2014

Kära Blogg,

Jag har bestämt mig !!!! Igår fick jag höra om ett cool mountinbikelopp på jobbfikat. Tycker cyckla verkar vara min grej, om inte annat så med tanke på knäna. Det heter Lida Loop. Fast jag sa Lida Lopp eller nåt, Agnes kolla assnett på mej, aningen pinsamt ett tag … Äh.

Hursomhelst känner jag att det här ÄR verkligen MIN grej!!!! Känns otroligt bra faktiskt! Nu gäller bara att börja träna – justja – jag har ju ingen cyckel. Detalj jag måste lösa. Hmmm.

Ju mer jag tänker på det desto mer taggad blir jag. Funderar faktiskt allvarligt på att göra en film om det här. Liksom dokumentera hela förloppet (haha ordvitsigt). Är ju kul att ha och titta på när allt är över. Och kanske för barn och barnbarn? Det är ju hyfsat enkelt med dagens teknik YouTube och vad det nu heter.

NU ÄR JAG ANMÄÄÄÄÄLD!!!



Singel loop kan väl räcka …

Karpe Fkcn Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar