fredag 21 mars 2014

LYCKLIG NERVÖS KINGEN!!!

Kära Blogg,

Det blir dubbelt upp idag … JAG BARA DÖÖÖÖR av pirr och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med alla känslor!!! Vad f***n har jag gett mig in på!?!?!? Cyckla i skogen!!!!?
Jag fick ju för mig att det var en apcool idé att göra en film om den här världshistoriska händelsen. OCH NU ÄR DEN FÖRSTA KLAR!!! KOLLA IN!!! Jag är toknöjd!!!! Och så enkelt det var att göra den! Kommer bli sjukt bra i mitt CV i framtiden tänker jag, bland annat. Det går jättebra att dela den på Facebook, jag bjuder ju så gärna på mej själv, som Agnes brukar säga.

https://www.youtube.com/watch?v=Cuj4-Ar0BdU

Kära du Bloggläsare, håll alla fingrar tår o tankar på mej på min resa mot supercyckelfitness! Behöver massa boost, tror jag.

Vill bara igen bevisa att JAG ÄR ANMÄÄÄLD!! Får inte nog av att titta på den där raden i listan bland anmälda. Visade för Agnes i smyg idag. Ooooh , typ, sa hon.

Nu ska jag kolla sista delen av Let's Dance och alla pajaser som utsätter sig för Döörmot Klemminger.

Karpe F**n Heaven Diem!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar