torsdag 3 april 2014

Ny cyckelfrilla!!

Kära blogg,

Behövde en ny frisyr och fick en superbra idé.
Så här: jag tog med mig en hjälm jag fick låna av en kollega som cyckelpendlar. Den här:


Sedan bad jag frisören klippa utmed hjälmkanten så mycket det gick. Som du ser var just den här hjälmen superbra eftersom det går ned lite (det svarta) på sidorna så ser frisyren lite mer naturlig ut. Frisören var lite motsträvig i början, men det gick fint till sist när jag förklarade hela grejjen med att jag ska cyckla Lida Single Loop och gärna vill ha en outfit som stämmer med mitt mål, så att säga.

Japp, så här blev resultatet, jag är riktigt nöjd faktiskt!!! (Agnes på jobbet himlade med ögonen, det såg jag, och väste nåt om pottfrilla … trodde inte jag hörde säkert).

Nöjd Kingen!!

Karpe Fukn Diem Folks! Tomorrow är det Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar